姐姐結婚時
她設計的婚禮短片
所搭配的音樂
我一家子都很喜歡的歌~


上網查時才知道它也有中文版的歌耶~
孩子們最近都和我一直在哼著這音樂 ~
顯的很開心呢~呵


文版原唱:
歌手:Fiona Fung 馮翠樺 歌名:Proud Of You 我的驕傲
專輯:TV Magic 作詞:Anders 作曲:陳光榮

Love in your eyes 你眼中充滿愛意
Sitting silent by my side 靜靜的坐於我身旁
Going on Holding hand 沿途挽著你的手
Walking through the nights 漫步整個晚上
Hold me up Hold me tight 抱起我 抱緊我
Lift me up to touch the sky 讓我能摸到天空
Teaching me to love with heart 懂得了用心去愛
Helping me open my mind 助我把心窗打開

I can fly 我會飛了
I'm proud that I can fly 飛讓我驕傲
To give the best of mine 給我最佳的思考
Till the end of the time 直至時光停頓
Believe me I can fly 我真的會飛
I'm proud that I can fly 飛令我驕傲
To give the best of mine 給我最佳的思考
The heaven in the sky* 天上的天國

Stars in the sky 天上繁星
Wishing once upon a time 希望有一天
Give me love Make me smile 愛的降臨讓我歡笑
Till the end of life 直至我的一生
Hold me up Hold me tight 抱起我 抱緊我
Lift me up to touch the sky 讓我能摸到天空
Teaching me to love with heart 懂得了用心去愛
Helping me open my mind 助我把心窗打開

I can fly 我會飛了
I'm proud that I can fly 飛讓我驕傲
To give the best of mine 給我最佳的思考
Till the end of the time 直至時光停頓
Believe me I can fly 我真的會飛
I'm proud that I can fly 飛令我驕傲
To give the best of mine 給我最佳的思考
The heaven in the sky* 天上的天國

Can't you believe that you light up my way 你可相信、你已照亮了我的前路
No matter how that ease my path 我的路途如何巳不重要
I'll never lose my faith 我決不失去信心

See me fly 看我飛
I'm proud to fly up high 高飛讓我驕傲
Show you the best of mine 給你看最佳的思考
Till the end of the time 直至時光停頓
Believe me I can fly 我真的會飛
I'm singing in the sky 在天上高歌
Show you the best of mine 給你看最佳的思考
The heaven in the sky 天上的天國

Nothing can stop me 沒什麼能停止我
Spread my wings so wide 展翅高飛



中文版翻唱:
歌手:容祖兒 歌名:揮著翅膀的女孩
專輯:我的驕傲 作詞:紀私亭 作曲:陳光榮

當 我還是 一個懞懂的女孩
遇到愛 不懂愛 從過去 到現在
直到他 也離開 留我在雲海徘徊
明白沒人能取代 他曾給我的信賴

See me fly, I'm proud to fly up high
不能一直依賴 別人給我擁戴
Believe me I can fly, I'm singing in the sky
就算風雨覆蓋 我也不怕重來

我 已不是 那個懞懂的女孩
遇到愛 用力愛 仍信 真愛
風雨來 不避開 謙虛把頭低下來
像沙鷗來去天地 只為尋一個奇蹟

See me fly , I'm proud to fly up high
生命已經打開 我要一種精彩
Believe me I can fly, I'm singing in the sky
你曾經對我說 做勇敢的女孩

我盼有一天能和你 相見
驕傲地對著天空說 是借著你的風

Let me fly I'm proud to fly up high
生命已經打開 我要一種精彩
Believe me I can fly, I'm singing in the sky
你曾經對我說 做勇敢的女孩

我不會孤單 因為你都在

arrow
arrow
    全站熱搜

    hala 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()