Childhood
by MICHAEL JACKSON

Have you seen my Childhood?
你曾經看過我的童年嗎?

I'm searching for the world that I come from
我在這個世界不停尋找

'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
我在找回我迷失的心

No one understands me
沒有人了解我

They view it as such strange eccentricities...
人們看我的眼光 彷彿我是個怪異奇特的人

'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...
因為我刻意讓自己看起來像個孩子 原諒我

People say I'm not okay
人們覺得我錯了

'Cause I love such elementary things...
It's been my fate to compensate,
for the Childhood
I've never known...
因為我喜愛這麼純粹的事物,我註定要永遠為我失去的童年補償..
而我永遠不會懂


Have you seen my Childhood?
你見過我的童年嗎?

I'm searching for that wonder in my youth
Like pirates in adventurous dreams,
Of conquest and kings on the throne...
我在尋找那種神奇的感覺,就像是個充滿海到冒險的奇幻夢境,
一個征服夢想和身而為王的神奇感受

Before you judge me, try hard to love me,
再你審判(批評)我之前, 先努力愛我

Look within your heart then ask,
Have you seen my Childhood?
請帶著你的心 真心的問自己
你見過我的童年嗎?

People say I'm strange that way
'Cause I love such elementary things,
It's been my fate to compensate,
for the Childhood I've never known...
人們說 我的行事方式很怪異
就因為我愛著這麼純粹的事物,就因為,我註定要永遠去尋找、補償我從未擁有過的童年..

Have you seen my Childhood?
你見過我的童年嗎?

I'm searching for that wonder in my youth
Like fantastical stories to share
The dreams I would dare, watch me fly...
我在尋找那種神奇的感受,就像跟人們分享一個神奇有趣的故事,
就像,我一定敢去勇闖一番的夢境,看我飛翔...

Before you judge me, try hard to love me.
The painful youth I've had
在你審判(批判)我之前,先努力愛上我
為我 曾經經歷過的痛苦童年

Have you seen my Childhood...
妳見我我的童年嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    hala 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()